Nieuw bericht
Gastenboek
85 berichten op 17 pagina's
Elise en Michelle Donkers
21-06-26 17:23:47
Robert heeft een prachtige draai gegeven aan onze unieke en zeer persoonlijke dag. Hij heeft de spijker op zijn kop geslagen met zijn prachtige tekst.
Ook gaf hij ons een fijn gevoel en konden we hem zeer gemakkelijk bereiken bij vragen.
Wij kunnen Robert ten zeerste aanbevelen als je een leuke babs zoekt met een hele fijne warme uitstraling, en die je dag net een beetje extra geeft!
Wij hebben van onze dag, en van de babs, enorm genoten!
Groetjes, Michelle en Elise.
Ook gaf hij ons een fijn gevoel en konden we hem zeer gemakkelijk bereiken bij vragen.
Wij kunnen Robert ten zeerste aanbevelen als je een leuke babs zoekt met een hele fijne warme uitstraling, en die je dag net een beetje extra geeft!
Wij hebben van onze dag, en van de babs, enorm genoten!
Groetjes, Michelle en Elise.
N. & R. Zijlstra
28-05-26 11:10:10
Hartelijk dank voor de mooie dienst en woorden.
We zijn heel blij met hoe alles verliep al bleef de muziek kwalijk heden veroorzaken je wist het met je wijze van intonatie en beeldend vermogen fantastisch te omlijsten!
Lieve lezers,
Bent u op zoek naar een Babs, wij bevelen Robert van harte aan .
Onze dank en complimenten !
Guus en Dominique de Vries-van Trappen
29-03-26 18:55:56
Beste Robert,
Wij kijken met blijdschap terug op onze huwelijksceremonie op 26 maart 2026! Je hebt de ceremonie gevuld met mooie herinneringen, humor en goede tips voor een lang en gelukkig huwelijk. Wat knap dat - dat je is gelukt op basis van één voorgesprek en drie formulieren. Chapeau! Het voelde voor ons persoonlijk en leuk dat je onze familie er ook bij betrok door de ceremonie interactief in te steken. Oók zij kijken er met veel plezier op terug. We gunnen iedereen zo'n betrokken en enthousiaste trouwambtenaar als jij. Waarvoor dank!
Groetjes, Guus en Dominique
Wij kijken met blijdschap terug op onze huwelijksceremonie op 26 maart 2026! Je hebt de ceremonie gevuld met mooie herinneringen, humor en goede tips voor een lang en gelukkig huwelijk. Wat knap dat - dat je is gelukt op basis van één voorgesprek en drie formulieren. Chapeau! Het voelde voor ons persoonlijk en leuk dat je onze familie er ook bij betrok door de ceremonie interactief in te steken. Oók zij kijken er met veel plezier op terug. We gunnen iedereen zo'n betrokken en enthousiaste trouwambtenaar als jij. Waarvoor dank!
Groetjes, Guus en Dominique
Thijs Landman
02-10-25 08:34:30
Hoi Robert,
Ondertussen zijn wel al een maand verder, maar we genieten nog steeds na van de prachtige dag en de mooie ceremonie. De ceremonie was heel ontspannen en vol humor. De opening met de selfie was een mooie toevoeging, waardoor we de dag erna allemaal leuke foto’s kregen van de gasten.
Nogmaals bedankt voor alles!
Ondertussen zijn wel al een maand verder, maar we genieten nog steeds na van de prachtige dag en de mooie ceremonie. De ceremonie was heel ontspannen en vol humor. De opening met de selfie was een mooie toevoeging, waardoor we de dag erna allemaal leuke foto’s kregen van de gasten.
Nogmaals bedankt voor alles!
Maartje en Pieter
03-09-25 13:47:11
Beste Robert,
Bedankt voor de luchtige en humoristische ceremonie. Onze gasten en wij hebben ervan genoten en het heeft de bruiloft compleet gemaakt. Het ga je goed!
Maartje en Pieter
Bedankt voor de luchtige en humoristische ceremonie. Onze gasten en wij hebben ervan genoten en het heeft de bruiloft compleet gemaakt. Het ga je goed!
Maartje en Pieter